Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Επαναληπτικές ερωτήσεις βιολογίας Α Γυμνασίου





10 σχόλια:

  1. Κύριε, έχω διαβάσει όλη την ύλη 3 φορες, αλλά δεν μπορώ να βρώ απάντηση στην ερώτηση 10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκτός ύλης Ζωή. Εμείς είμαστε ομοιόθερμα γιατί διατηρούμε τη θερμοκρασία του σώματός μας σταθερή. Σε άλλα ζώα όπως οι σαύρες, η θερμοκρασία του σώματός τους εξαρτάται από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Αυτά είναι τα ποικιλόθερμα.

      Διαγραφή
  2. Κύριε έχω διαβάσει την ύλη της γεωγραφίας περίπου 6-7 φορές αλλά τις ερωτήσεις
    2 , 4 , 5 , 6 ,7 , 8 δεν μου είναι εύκολο να τις απαντήσω θα μπορούσατε να με διευκολύνετε με κάποιο τρόπο ώστε να τις απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερώτηση 2 Απάντηση σελίδα 46
    Ερώτηση 4 Απάντηση σελίδα 117
    Ερώτηση 5 Απάντηση σελίδα 127
    Ερώτηση 8 Απάντηση σελίδα 22
    Ερωτήσεις 6 και 7 εκτός ύλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κυριε μπορειτε να μου πειτε ποιες ερωτησεις στη βιολογια ειναι εκτος υλης?
    *που βρισκεται η απαντηση του ''δ'' της ασκησης 1?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ερώτηση 1δ είναι εκτός ύλης
    Επίσης οι 6, 7, 9, 10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kύριε οι ερωτήσεις 6, 7 , 9 , 10 είναι εκτός δηλ. από το φυλλάδιο που μας δώσατε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι ερωτήσεις του παραπάνω φυλλαδίου 1δ, 6, 7, 9, και 10 είναι εκτός ύλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυριε Μήπως μπορώ να εκτυπώσω τις ασκήσεις ?? Αν ναι και πως???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια λύση που όμως δεν έχω δοκιμάσει είναι δεξί κλικ πάνω στη σελίδα που θέλεις να εκτυπώσεις, αποθήκευση στην επιφάνεια εργασίας και τύπωμα ως φωτογραφία. Αλλιώς στείλε μου το email σου να σου στείλω το έγγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή