Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Γ1 Χημεία 20_3_14

Παράδοση: Παράγραφοι 1.4, 1.5, 1.6 στις σελίδες 84, 85, 86
Μελέτη: Παράγραφοι 1.4, 1.5, 1.6 στις σελίδες 84, 85, 86 και ασκήσεις 5α και 6α, 6β

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Γ2 Φυσική 19_3_14

Πείραμα: Κατασκευή απλού κυκλώματος και λήψη μετρήσεων για κατασκευή γραφικής παράστασης Νόμου Ωμ.

Γ1 Φυσική 19_3_14

Σχολιασμός όσων έγραψαν οι μαθητές αξιολογώντας ότι έχουμε κάνει ως τώρα.
Λύση άσκησης 3 σελίδας 84
Έγινε πείραμα στην τάξη: Κατασκευή κυκλώματος με πηγή, αντιστάτη, αμπερόμετρο και βολτόμετρο. Φάνηκε η αναλογία τάσης - έντασης και ότι η τιμή της αντίστασης είναι σταθερή.

Α3 Φ1 και Φ2 Φυσική 19_3_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 σχεδίασαν γραφική παράσταση Επιμήκυνσης - Μάζας

Α1 Γεωγραφία 19_3_14

Παράδοση: Σελίδα 80
Παρουσίαση της εργασίας της Μαριβίνας και της Βάλιας για τα οικοσυστήματα
https://www.dropbox.com/s/mhbznmj0hre2yf3/%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9C%CE%91%202.pdf
Μελέτη: Σελίδες 80, 82 και την πρώτη παράγραφο της 83

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Γ2 Φυσική 17_3_14

Λύση υπαγορευμένης άσκησης από τους μαθητές:


Α2 Γεωγραφία 17_3_14

Παρουσιάστηκε η εργασία της Δήμητρας και της Λυδίας για τη Γεωγραφική Κατανομή των Οργανισμών.
Μελέτη: Σελίδες 82 και 83

Α1 Φ1 & Α2 Φ2 17_3_14 Φυσική

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 σχεδίασαν γραφική παράσταση επιμήκυνσης - μάζας

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Γ1 & Γ2 Σχόλια για το μάθημα

Γ1 14_3_14
1.       Η Φυσική δεν είναι από τα αγαπημένα μου μαθήματα. Καταλαβαίνω τα περισσότερα από αυτά που κάνουμε. Με δυσκολεύουν οι τύποι. Πρέπει να κάνουμε περισσότερα πειράματα στο εργαστήριο για να γίνει η Φυσική και η Χημεία ενδιαφέρουσες και να καταλάβουμε καλύτερα την θεωρία.
2.       Είστε πρόθυμος να απαντήσετε σε ερωτήσεις και απορίες και να δώσετε μια δεύτερη ευκαιρία. Αποτελεσματικό μάθημα.
3.       Αποτελεσματικό και ενδιαφέρον μάθημα. Περιλαμβάνει απαραίτητη εξέταση, κατανοητή παράδοση και λύση ασκήσεων. Χρήσιμο το blog για επανάληψη ή για να δω τι έχουμε να κάνουμε. Δεν μου άρεσε η προβολή των θεμάτων των τεστ στο διαδραστικό πίνακα.
4.       Στη Φυσική πρέπει να μας βάζετε θεωρία για να διαβάζουμε πιο οργανωμένα.
5.       Το μάθημα όταν γίνεται με διαδραστικό, βίντεο ή πειράματα είναι πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από όταν γράφουμε στον πίνακα ασκήσεις. Να χρησιμοποιηθεί internet στη Χημεία.
6.       Μερικές φορές όταν εξηγείτε κάτι το περιπλέκετε ακόμα  πιο πολύ. Ενθαρρυντικό που μας δίνετε τη δυνατότητα επανεξέτασης.
7.       Μου άρεσαν τα φετινά μαθήματα Φυσικής και Χημείας. Ωραίο και πρακτικό που ανεβάζετε στο ιστολόγιο ότι κάνουμε στο μάθημα. Ο τρόπος εξήγησης είναι παραστατικός. Στεκόμαστε αρκετό καιρό στο κάθε μάθημα και το καταλαβαίνουμε καλύτερα.
8.       Ενδιαφέρον και κατανοητό μάθημα. Πολύ βοηθητικά ο διαδραστικός πίνακας και το ιστολόγιο.
9.       Ενδιαφέρον και κατανοητό μάθημα.
10.   Συχνά το μάθημα καταστρέφεται από μερικά άτομα. Ενοχλητικό. Αρκετά καλό μάθημα. Να πηγαίνουμε συχνότερα στο εργαστήριο.
11.   Κατανοητό και ενδιαφέρον μάθημα.
12.   Κατανοητό μάθημα, να κάνουμε πειράματα.
13.   Ωραίο, δημιουργικό και κατανοητό μάθημα. Είναι δύσκολα ως μαθήματα και δεν γράφω καλά.
14.   Καταλαβαίνω το μάθημα, μου αρέσει η χρήση του διαδραστικού. Αν κάποια άτομα δημιουργούν πρόβλημα να τους τιμωρείτε.
15.   Να εστιάσουμε περισσότερο στις δυσκολότερες ασκήσεις για να μην έχουμε πρόβλημα στο τέλος της χρονιάς.
16.   Εύκολα και ευχάριστα μαθήματα. Μου αρέσει που κάνουμε και καμιά πλάκα αλλά η κατάσταση δεν ξεφεύγει. Να μιλάτε δυνατότερα.
17.   Δύσκολο μάθημα θέλει ιδιαίτερη προσοχή για να το καταλάβεις. Θα ήθελα να κάνουμε περισσότερα πειράματα στο εργαστήριο εάν είναι δυνατόν.
18.   Στη Φυσική τα καταλαβαίνω όλα. Στη Χημεία έχει πολύ θεωρία και δεν μπορώ να τη μάθω εύκολα.
19.   Στη Φυσική δεν μπορώ να καταλάβω και κολλάω σε τύπους, στη θεωρία τα καταφέρνω. Δεν προσπαθώ πολύ. Αντίθετα στη Χημεία τα πάω πολύ καλά. Μου αρέσει το μάθημα και ασχολούμαι.
20.   Δεν τα πάω καλά στις ασκήσεις Φυσικής. Την Χημεία την καταλαβαίνω απόλυτα. Μου αρέσει που δεν υπάρχει αυστηρότητα στο μάθημα και υπάρχει δεύτερη ευκαιρία.
21.   Χημεία δεν καταλαβαίνω γιατί δεν προσέχω.
22.   Το μάθημα είναι πολύ ενδιαφέρον. Ωστόσο ο βαθμός πρέπει να αντανακλά την προσπάθεια, την παρουσία στην τάξη, τα τεστ, το διαγώνισμα. Θα έπρεπε ο καθηγητής να αναγνωρίζει πότε ο μαθητής στάθηκε άτυχος.
23.   Εκτιμώ ότι ο καθηγητής νοιάζεται για να μάθουμε.

Γ2 14_3_14

1.       Το μάθημα είναι εκπληκτικό, διασκεδαστικό, ευχάριστο. Μειονέκτημα: Προχωράμε αργά την ύλη.
2.       Αρκετά καλό μάθημα. Μειονέκτημα: Υπερβολική ώρα στην επίλυση ασκήσεων. Λίγος χρόνος για την παράδοση που έχει αρνητική επίπτωση στην κατανόηση. Αρκετά κατανοητός τρόπος παράδοσης. Αρκετά δίκαιη έως επιεικής βαθμολόγηση. Να μας δίνεται η δυνατότητα εξέτασης στον πίνακα ώστε ο βαθμός του διαγωνίσματος να μην βαρύνει τόσο πολύ.
3.       Θετικό η συνεχής χρήση του διαδραστικού. Το ιστολόγιο είναι πολύ βοηθητικό για το διάβασμα και για απορίες. Θετικό η επίλυση των περισσότερων ασκήσεων. Θέλω να εξηγείτε περισσότερο στην παράδοση. Τα καταλαβαίνω αλλά όχι με την πρώτη.
4.       Θετικό που ο αριθμός των ασκήσεων είναι επαρκής αλλά όχι υπερβολικός. Χρήσιμη η υπογράμμιση στο βιβλίο των χρήσιμων αποσπασμάτων. Επιεικής στους βαθμούς. Να χρησιμοποιείτε και άλλα κριτήρια εκτός από τον βαθμό του διαγωνίσματος.
5.       Η μελέτη ειδικά του κεφαλαίου 3 είναι δύσκολη χωρίς σημειώσεις με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η λύση των ασκήσεων. Θα ήθελα να παραδώσετε συγκεκριμένη θεωρία για το κεφάλαιο 3, καθώς αυτό θα διευκολύνει το μάθημα, έχοντας πλέον κάπου ξεκάθαρα να διαβάσουμε.
6.       Το μάθημα χρειάζεται λίγη παραπάνω ένταση.
7.       Θετικά: Επίλυση και κατανόηση ασκήσεων, επικοινωνία μεταξύ μας, κατανόηση θεωρίας. Αρνητικά: Αργοί ρυθμοί με αποτέλεσμα να μην καλύψουμε μεγάλο μέρος της ύλης.
8.       Ελλιπής οργάνωση. Σωστός (μερικές φορές υπερβολικός) χρόνος ενασχόλησης με τις ασκήσεις. Περισσότερα πειράματα.
9.       Καλή συνεργασία, καλή εξήγηση, ευχάριστο μάθημα.
10.   Περισσότερος χρόνος για θεωρία και πειράματα. Λιγότερος για ασκήσεις.
11.   Αναλυτικό και ευχάριστο μάθημα. Χάνουμε χρόνο έχουμε μείνει πίσω στην ύλη.
12.   Καλό, διασκεδαστικό, σύγχρονο μάθημα με τη χρήση διαδραστικού. Να μην μετράτε μόνο τα διαγωνίσματα, να κάνετε και σχόλια όχι μόνο ψυχροί βαθμοί.
13.   Υπάρχει ηρεμία στο μάθημα, το καταλαβαίνω.
14.   Ευχάριστο μάθημα, κατανοητό, ωστόσο όταν γράφουμε τεστ τα θέματα είναι δύσκολα γιατί δεν έχουμε εμπεδώσει πλήρως το μάθημα. Να κάνουμε περισσότερες εφαρμογές και να μας δίνετε περισσότερη δουλειά για το σπίτι. Αφιερώνουμε πολύ ώρα στη λύση ασκήσεων και μένουμε πίσω στην ύλη.
15.   Αρνητικά: Υπερβολικός αριθμός ασκήσεων συχνά και υπερβολικός χρόνος για τη λύση ασκήσεων. Λίγος χρόνος για θεωρία. Πρόγραμμα υπερβολικά ελαφρύ κάποιες μέρες (Δευτέρα, Πέμπτη) και βαρύ άλλες (Τρίτη, Τετάρτη).
16.   Απλούστερη διατύπωση από αυτή του σχολικού βιβλίου. Καλή εξήγηση όλων των ασκήσεων. Επαρκής αλλά όχι υπερβολικός αριθμός ασκήσεων. Ο βαθμός του τριμήνου αντιπροσωπεύει το βαθμό του τριμήνου. Δεν λαμβάνονται υπόψη η συνέπεια και η συμμετοχή.
17.   Χάνουμε αρκετή ώρα στις ασκήσεις, έχουμε μείνει πίσω στην ύλη.
18.   Το σχολείο είναι πολύ πιεστικό για εσάς και σας έχει επηρεάσει και αυτό φαίνεται αν και το καλύπτετε καλά. Κατανοητές και βατές ασκήσεις.
19.   Παρόλη τη δυσκολία του μαθήματος είναι αρκετά κατανοητό στην τάξη. Δεν εξηγούμε αρκετά αυτά που λέει το βιβλίο με αποτέλεσμα το διάβασμα στο σπίτι να γίνεται δύσκολο. Θα μου άρεσε περισσότερη ένταση στο μάθημα γιατί σε κάποια σημεία γίνεστε μονότονος.
20.   Δύσκολη ύλη και ασκήσεις. Να γίνεται εντονότερο μάθημα.
21.   Ενδιαφέρον μάθημα. Με θεωρείτε κατώτερο μαθητή από ότι είμαι. Το μάθημα να είναι εντονότερο.
22.   Καταλαβαίνω, κάνουμε αρκετές ασκήσεις. Λαμβάνετε πάρα πολύ την επίδοσή μας στο διαγώνισμα.
23.   Μέτριο μάθημα. Δεν καταλαβαίνω τις ασκήσεις αλλά όταν τις λύνουμε στην τάξη καταλαβαίνω τα πάντα. Προσπαθώ πάρα πολύ. Δεν τα πάω καλά με τα μαθηματικά.
24.   Παράδοση: εύκολη να την ακολουθήσεις, κατανοήσεις και θυμάσαι. Εξέταση: όχι πιεστική, εύκολη. Φόρτος εργασίας: όχι μεγάλος. Περισσότερες ασκήσεις για εξάσκηση και φυλλάδια επανάληψης. Με το πέρασμα του χρόνου ξεχνώ τη θεωρία, τους τύπους κλπ.

25.   Το μάθημα προχωράει μια χαρά και έχω κατανοήσει τα πάντα. Περισσότερες ασκήσεις και περισσότερο χρόνο για τη λύση τους.

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Γ1 και Γ2 Φυσική 12_3_14

Έγινε συζήτηση και αξιολόγηση για το Β τρίμηνο

Α3 Φ1 και Φ2 Φυσική 12_3_14

Μοιράστηκαν και σχολιάστηκαν τα ωριαία διαγωνίσματα.
Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 μέτρησαν την επιμήκυνση ενός ελατηρίου σε συνάρτηση με τη μάζα που κρέμεται από αυτό.

Α1 Γεωγραφία 12_3_14

Συζήτηση για την επίδοση στο Β Τρίμηνο

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Α1 Φ2 11_3_14

Μοιράστηκε και σχολιάστηκε το ωριαίο διαγώνισμα Φυσικής.
Οι μαθητές σχεδίασαν γραφική παράσταση επιμήκυνσης ελατηρίου - μάζας που κρέμεται από το ελατήριο

Γ1 Χημεία 11_3_14

Μοιράστηκε και σχολιάστηκε το ωριαίο διαγώνισμα Χημείας

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Α2 Γεωγραφία 10_3_14

Μοιράστηκαν και σχολιάστηκαν τα διαγωνίσματα Γεωγραφίας και οι γραφικές παραστάσεις.

Α2 Φ2 και Α1 Φ1 Φυσική 10_3_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 μέτρησαν την επιμήκυνση ενός ελατηρίου σε συνάρτηση με τη μάζα που κρέμεται.



Γ2 Φυσική 10_3_14

Λύθηκε η άσκηση 3 σελίδας 84
Μοιράστηκε και σχολιάστηκε το ωριαίο διαγώνισμα

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Α1 Γεωγραφία 7_3_14

Μοιράστηκαν και σχολιάστηκαν τα ωριαία διαγωνίσματα.
Μοιράστηκαν και σχολιάστηκαν οι γραφικές παραστάσεις παγκόσμιου πληθυσμού

Α2 Φ1 Φυσική 7_3_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 υπολόγισαν τον μέσο όρο των μετρήσεων χρόνου 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς και μέτρησαν την επιμήκυνση ελατηρίου σε συνάρτηση με τη μάζα που κρέμεται από αυτό.

Α2 Γεωγραφία 7_3_14

Μοιράστηκαν και σχολιάστηκαν τα ωριαία διαγωνίσματα Γεωγραφίας
Παρουσιάστηκε η εργασία του Μάνου και της Μαρίας για τους τύπους βλάστησης της Γης

https://www.dropbox.com/s/68n5mfrr96vcxa0/%CE%A4%CF%8D%CF%80%CE%BF%CE%B9%20%CE%B2%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.pptx

Μελέτη: Σελίδες 84 και 85

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Α1 Φ2 Φυσική 4_3_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 μέτρησαν την επιμήκυνση ενός ελατηρίου σε συνάρτηση με τη μάζα που κρέμεται από το ελατήριο.














Γ1 Φυσική 4_3_14

Παράδοση: Εφαρμογές του φαινομένου Joule, ορισμός κιλοβατώρας
Μελέτη: Υπογραμμισμένα αποσπάσματα από σελίδες 65, 66, 69, 70, 71, 80, 81
Μοιράστηκαν διορθωμένα και σχολιάστηκαν τα ωριαία διαγωνίσματα.






Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Υπογραμμισμένο κείμενο στο 3ο Κεφάλαιο της Φυσικής Γ Γυμνασίου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ

Α2 Γεωγραφία 28_2_14

Μοιράστηκαν και σχολιάστηκαν τα ωριαία διαγωνίσματα Φυσικής και η γραφική παράσταση του πληθυσμού της Γης.




Όσοι μαθητές επιθυμούν να επανεξεταστούν, όταν είναι έτοιμοι να το ζητήσουν. Επίσης όσοι δεν έχουν σχεδιάσει σωστά τη γραφική παράσταση του πληθυσμού, να την ξανασχεδιάσουν και θα επαναβαθμολογηθούν.
Μοιράστηκαν τα ωριαία διαγωνίσματα της Γεωγραφίας αλλά δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για το σχολιασμό τους. Ο σχολιασμός θα γίνει στο επόμενο μάθημα.

Γ1 Φυσική 27_2_14

Έγινε παράδοση της ενέργειας και ισχύος του ηλεκτρικού ρεύματος.





Μελέτη: Ασκήσεις 1 και 3 σελίδας 84

Γ1 Χημεία 26_2_14

Οι μαθητές εξετάστηκαν με ωριαίο διαγώνισμα.

Γ2 Φυσική 26_2_14

Λύση άσκησης 1 σελίδας 84


Λύση άσκησης 3 σελίδας 84



Λύση άσκησης 6 σελίδας 85





Α3Φ2 Φυσική 26_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 υπολόγισαν τον μέσο όρο των μετρήσεων του χρόνου 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς

Α3Φ1 Φυσική 26_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 υπολόγισαν το μέσο όρο των μετρήσεων χρόνου 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς και άρχισαν να μετρούν την επιμήκυνση ελατηρίου σε σχέση με τη μάζα που κρέμεται από την άκρη του ελατηρίου.

Α1 Γεωγραφία 26_2_14

Έγινε παρουσίαση της εργασίας της Πηνελόπης και Κατερίνας για τα βουνά της Γης.

https://www.dropbox.com/s/r8if6xx3yp7rbdd/%CE%9C%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%82%20%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AD%CF%82%20%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%B7.odp

Μελέτη: Σελίδες 78 και 79