Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Α1 Φ2 Φυσική 25_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 ολοκλήρωσαν τις μετρήσεις χρόνου 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς, υπολόγισαν το μέσο όρο και άρχισαν μετρήσεις επιμήκυνσης ελατηρίου και μάζας που κρέμεται στο άκρο του.

Γ1 Χημεία 25_2_14

Παράδοση: Καύση υδρογονανθράκων



Μελέτη: Επανάληψη: Σελίδες 65, 66, 67, 69, 80 και παράγραφοι 1.1 σελίδας 81 1.3 σελίδας 82 και 83

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Γ2 Φυσική 24_2_14

Παράδοση: Ενέργεια και Ισχύς ηλεκτρικού ρεύματος





Μελέτη: Ότι γράψαμε στον πίνακα και ασκήσεις 1, 3, 6 σελίδων 84 και 85

Α2 Γεωγραφία 24_2_14

Παρουσιάστηκε η εργασία των Γεράσιμου και Δημήτρη για τις πεδιάδες, ερήμους και βοσκοτόπια της Γης.

https://www.dropbox.com/s/q2fv0hwxt993cit/%CE%A0%CE%95%CE%94%CE%99%CE%91%CE%94%CE%95%CE%A3%2C%20%CE%92%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%99%CE%91%2C%20%CE%95%CE%A1%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%99%20%CE%A4%CE%9F%CE%A5%20%CE%9A%CE%9F%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A5.pptx

Μελέτη: Σελίδα 80

Α2 Φ2 Φυσική 24_2_14

Συζητήθηκαν οι μετρήσεις χρόνου και η ακρίβειά τους. Υπολογίστηκε ο μέσος όρος.
Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 άρχισαν να μετρούν το μήκος ενός ελατηρίου σε σχέση με τη μάζα που κρέμεται στην άκρη του.

Α1 Φ1 Φυσική 24_2_14

Οι μετρήσεις περίμετρου και ηλικίας κομμένων πεύκων τοποθετήθηκαν σε χάρτη.


Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 άρχισαν να μετρούν το μήκος ενός ελατηρίου σε σχέση με τη μάζα που κρέμεται από αυτό.

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Κοντά στο σχολείο 21_2_14










Α1 Γεωγραφία 21_2_14

Παράδοση: Πληθυσμός
https://www.dropbox.com/s/5yxv8r2mbq6f2f2/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%98%CE%A5%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%93%CE%97%CE%A3.pptx
Μελέτη: Σχεδιασμός γραφικής παράστασης σε χαρτί μιλιμετρέ χρησιμοποιώντας τα δεδομένα για τον πληθυσμό που υπάρχουν στον πίνακα του σχολικού βιβλίου σελίδα 90

Α2 Γεωγραφία 21_2_14

Παρουσίαση της εργασίας του Νίκου και Γιάννη για τις μεγάλες οροσειρές του πλανήτη

https://www.dropbox.com/s/8100r09ha56t626/%CE%9C%CE%95%CE%93%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%A3%20%CE%9F%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%95%CE%A3%20%CE%A4%CE%9F%CE%A5%20%CE%A0%CE%9B%CE%91%CE%9D%CE%97%CE%A4%CE%97.pptx

Μελέτη: Σελίδες 78 και 79

Α2 Φ1 Φυσική 21_2_14

Έγινε συζήτηση για το μάθημα στην τάξη. Οι μαθητές είπαν:
Μας αρέσει ο τρόπος που γίνεται το μάθημα με ομάδες, πειράματα και σύγχρονα μέσα. Θέλουμε να αλλάξουμε ομάδες. Θέλουμε παραπάνω ησυχία για να συγκεντρωνόμαστε. Φυσική και Γεωγραφία είναι ευχάριστα μαθήματα. Μαθαίνουμε πολλά και χρήσιμα. Μερικές φορές η Φυσική είναι δύσκολη και κουραστική. Δυσκολεύομαι να μάθω τη Γεωγραφία απέξω. Έχω άγνωστες λέξεις. Δεν χρειάζεται αποστήθιση.

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Γ1 Χημεία 20_2_14

Απαντήθηκε η ερώτηση 1 της σελίδας 87
Συζητήθηκε ο τρόπος σύνδεσης των ατόμων άνθρακα σε οργανικά μόρια και η ονοματολογία απλών υδρογονανθράκων
Μελέτη: Οι ενώσεις στις δύο πρώτες στήλες της ερώτησης 3 να γραφούν τα μόρια τους με μορφή που να δείχνει το χημικό δεσμό ανάμεσα στα άτομα και να ονομαστούν.



ΥΛΗ ΩΡΙΑΙΟΥ ΧΗΜΕΙΑΣ

H ύλη για το διαγώνισμα Χημείας είναι η παρακάτω:
Άνθρακας Σελίδες 65-67
Πυρίτιο Σελίδα 69
Υδρογονάνθρακες ότι διδαχθεί έως και την Τρίτη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Όσοι μαθητές της Γ Γυμνασίου επιθυμούν να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό Φυσικής που θα γίνει στις 20 Μαρτίου και 8 Απριλίου να συμβουλευτούν τον παρακάτω σύνδεσμο και να με ενημερώσουν.

https://www.dropbox.com/s/yemkjv3vw3ixdzu/%CE%94%CE%99%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%9D%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3%20%CE%A0%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%A9%CE%9D%20%CE%A6%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%9A%CE%97%CE%A3.docx

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Όσοι μαθητές/τριες του σχολείου μας επιθυμούν να λάβουν μέρος στο 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής Γυμνασίου που θα γίνει στις 29 Μαρτίου 2014, να έρθουν να με συναντήσουν.
https://www.dropbox.com/s/uk4unxhu3vrxdxp/a8538_diag-phys-2014.pdf

ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Όσοι μαθητές/τριες θέλουν να παρακολουθήσουν την εξέλιξη της άνοιξης στο σχολείο μας βγάζοντας και δημοσιεύοντας φωτογραφίες σαν και αυτές που ακολουθούν, να με συναντήσουν με τις φωτογραφικές τους μηχανές μετά το μάθημα την Παρασκευή 2:00 με 3:00.




Α1 Φ2 Φυσική 18_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 άρχισαν να μετρούν το χρόνο δέκα ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς

Γ1 Φυσική 18_2_14

Οι μαθητές εξετάστηκαν με ωριαίο διαγώνισμα

Α2 Γεωγραφία 17_2_14

Παράδοση: Πληθυσμός
https://www.dropbox.com/s/5yxv8r2mbq6f2f2/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%98%CE%A5%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%93%CE%97%CE%A3.pptx
Μελέτη: Σχεδιασμός γραφικής παράστασης σε χαρτί μιλιμετρέ χρησιμοποιώντας τα δεδομένα για τον πληθυσμό που υπάρχουν στον πίνακα του σχολικού βιβλίου σελίδα 90

Α1 Φ2 Φυσική 17_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 ολοκλήρωσαν το σχεδιασμό της γραφικής παράστασης πάχος σελίδων - αριθμός σελίδων.

Α2 Φ1 & Φ2 Φυσική 17_2_14

Οι μαθητές εξετάστηκαν με ωριαίο διαγώνισμα

Α1 Φ1 Φυσική 17_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 μέτρησαν την περίμετρο και τους δακτυλίους πολλών κομμένων πεύκων με στόχο την κατασκευή εργαλείου χρονολόγησης των πεύκων της περιοχής του σχολείου.

Γ2 Φυσική 17_2_14

Οι μαθητές εξετάστηκαν με ωριαίο διαγώνισμα

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Γ1 Χημεία 13_2_14

Παράδοση: Οργανικές ενώσεις, Υδρογονάνθρακες
Μελέτη: Σελίδες 80 και παράγραφος 1.1 από τη σελίδα 81 και να απαντηθεί η ερώτηση 1 σελίδας 87

Γ1 και Γ2 Φυσική 12_2_14

Λύθηκαν οι ασκήσεις 13 και 14 του φυλλαδίου





Έγινε επανάληψη στο 2ο Κεφάλαιο.

Α3 Φ1 και Φ2 Φυσική 12_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 ολοκλήρωσαν τις γραφικές παραστάσεις και άρχισαν να μετράνε τον χρόνο 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς

Α1 Γεωγραφία 12_2_14

Παράδοση: Σελίδες 76, 77
Επανάληψη: Σελίδες 72 με 75
Μελέτη: Σελίδες 72 με 77

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Α1 Φ2 Φυσική 11_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 άρχισαν να σχεδιάζουν γραφικές παραστάσεις.

Γ1 Φυσική 11_2_14

Λύθηκε η άσκηση 10 σελ 62.
Έγινε απόδειξη ενός εναλλακτικού τύπου εύρεσης της αντίστασης σε παράλληλη σύνδεση


Οι μαθητές άρχισαν να λύνουν μέσα στην τάξη μια υπαγορευμένη άσκηση


Μελέτη: Ασκήσεις 13 και 14 από το φυλλάδιο και να τελειώσουν την υπαγορευμένη άσκηση

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Α2 Γεωγραφία 10_2_14

Παράδοση: Σελίδα 76 και 77
Παρουσιάστηκε η εργασία των μαθητριών Θεοφανίας και Κασσιανής για τις δυνάμεις που διαμορφώνουν το στερεό φλοιό της Γης
https://www.dropbox.com/s/rzftbv8xkfajl3t/%CE%95%CE%9D%CE%94%CE%9F%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%99%CE%A3%20%26%20%CE%95%CE%9E%CE%A9%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%99%CE%A3%20%CE%94%CE%A5%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%95%CE%99%CE%A3.pptx
Έγινε επανάληψη των σελίδων 72 έως 75.
Μελέτη: Σελίδες 72 έως και 77

Α1 Φ1 Φυσική 10_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 ολοκλήρωσαν τη μέτρηση του χρόνου 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς.
Έγινε αναφορά στη μεθοδολογία μετρήσεων και στο σχεδιασμό γραφικών παραστάσεων.

Α2 Φ2 Φυσική 10_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 ολοκλήρωσαν τη μέτρηση του χρόνου 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς.
Έγινε αναφορά στη μέθοδο μέτρησης και κατασκευής γραφικών παραστάσεων.

Γ2 Φυσική 10_2_14

Λύση άσκησης 13 του φυλλαδίου
Μελέτη: (πάλι) την υπαγορευμένη άσκηση και την άσκηση 14 του φυλλαδίου

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Γ2 Φυσική 5_2_14

Λύση ασκήσεων 9 και 10 σελίδας 62.


Οι μαθητές άρχισαν να λύνουν υπαγορευμένη άσκηση μέσα στην τάξη.


Μελέτη: Να τελειώσουν την παραπάνω άσκηση και ασκήσεις 13 και 14 του φυλλαδίου.

Α3 Φ1 Φ2 Φυσική 5_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 σχεδίασαν γραφική παράσταση Πάχους - Αριθμού φύλλων και άρχισαν να συζητούν για την μέτρηση του χρόνου (2η άσκηση).

Α1 Γεωγραφία 5_2_14

Συζήτηση για σεισμούς, ηφαίστεια, ορογένεση.
Μελέτη: Σελίδες 74 και 75 (πάλι)

Α1 Φ2 Φυσική 4_2_14

Οι μαθητές σε ομάδες των 3 ή 4 μέτρησαν το πάχος 5, 10, 15, 20, 25 φύλλων του βιβλίου τους με μικρόμετρο και στη συνέχεια άρχισαν να σχεδιάζουν γραφική παράσταση πάχους φύλλων- αριθμού φύλλων.

Γ1 Φυσική 4_2_14

Λύθηκε η άσκηση 9 σελίδας 62
Παράδοση: Παράλληλη σύνδεση αντιστατών




Μελέτη: Θεωρία και άσκηση 10 σελίδας 62

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Α2 Γεωγραφία 3_2_14

Συζήτηση για τις αιτίες δημιουργίας των ηφαιστείων και των σεισμών, αναφορά στους σεισμούς της Κεφαλλονιάς.

Α1 Φ1 Φυσική 3_2_14

Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες των 3 ή 4 ολοκλήρωσαν τον σχεδιασμό γραφικών παραστάσεων και άρχισαν να μετρούν το χρόνο 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς.

Α2 Φ2 Φυσική 3_2_14

Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες των 3 ή 4 ολοκλήρωσαν τις γραφικές παραστάσεις και άρχισαν να μετρούν τον χρόνο 10 ταλαντώσεων απλού εκκρεμούς μήκους 0,5 μέτρου.

Γ2 Φυσική 3_2_14

Παράδοση: Παράλληλη σύνδεση αντιστατών




Μελέτη: Θεωρία και λύση της άσκησης 10 σελίδας 62

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Α2 Φ1 Φυσική 31_1_14

Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες των 3 ή 4 σχεδόν όλοι ολοκλήρωσαν το σχεδιασμό και τη μελέτη της γραφικής παράστασης πάχος-αριθμός σελίδων και με τη χρήση της απάντησαν σε ερωτήσεις. Άρχισαν να μετρούν την περίμετρο κορμών κομμένων δένδρων και να τη συσχετίζουν με την ηλικία τους.




Α1 Α2 Γεωγραφία 31_1_14

Μοιράστηκαν διορθωμένα τεστ Γεωγραφίας




Έγινε προβολή οπτικοακουστικού υλικού για το εσωτερικό της Γης, κίνηση τεκτονικών πλακών, σεισμούς και ηφαίστεια.